Pagrindinis Įdomybės Štai jums 6 blogi automobiliai iš puikių gamintojų

Štai jums 6 blogi automobiliai iš puikių gamintojų

BMW E46 Compact prefacelift
foto: Autoevolution.com

Jeigu paklausite apie automobilius nusimanančio žmogaus, kokį automobilį jis rekomenduotų rinktis, pirmiausia jis turbūt jūsų paklaus, kokie yra jūsų prioritetai. Tada ir prasidės pasiūlymai – Toyota arba Honda, jeigu svarbus patikimumas, Audi, BMW, Mercedes-Benz jeigu gražaus, komfortiško ir neegzotiško automobilio, Lexus, jeigu reikia prabangos ir inovacijų ir t.t. Ir taip, tai visiška tiesa – kiekvienas gamintojas turi tam tikrą charakterį ir prioritetus, todėl ir reikėtų pradėti būtent nuo gamintojo pasirinkimo.

Tačiau net ir patys geriausi pasaulyje automobilių gamintojai yra nusižengę savo taisyklėms ir pristatę blogų bei jiems visiškai netinkančių automobilių. Dėl tokių nuodėmių juos vairuotojų neapykanta lydi dešimtis metų.

Susipažinkite su šešiais stebėtinai blogais automobiliais iš gerų gamintojų.

Lexus SC430

Lexus SC430
foto: caranddriver.com

Iš pradžių Lexus SC430 neatrodo labai blogai, bet kuo ilgiau į jį žiūrite, tuo lengviau suprasti, kad tai tikrai nėra gražus automobilis. Pavyzdžiui, laidos „Aukščiausia pavara“ vedėjai 2012 metais įvertino Lexus SC430 kaip patį blogiausią kada nors pagamintą automobilį.

Kas šiame automobilyje yra geras, tai variklis – legendinis 4.3 L V8 variklis yra tiesiog nuostabus dėl puikaus patikimumo, inovatyvaus dizaino ir itin tylaus bei švelnaus veikimo. Tačiau daugiau jame nėra nieko gero – dizainas yra pasibaisėtinas, valdymas prilygsta senoviniams Cadillac „laivams“, važiuoklė yra kieta, o kėbulas sveria beveik 1,8 tonos. Šis modelis turėjo būti prabangus sportinis automobilis, su kuriuo važinėti patogu. Tačiau jis nėra prabangus, jis nėra sportiškas ir važiuoti juo nėra patogu.

2013 Aston Martin Cygnet

Aston Martin Cygnet
foto: topspeed.com

Taip, tai yra tikrų tikriausias Aston Martin. Kas būtų pagalvojęs, kad vyras, stovintis su smokingu šalia Aston Martin, galėtų atrodyti taip juokingai?

Žmonės vis dar dažnai klausia, kodėl gi tokių egzotiškų ir įspūdingų automobilių gamintojas nusprendė pagaminti tokį mažą, silpną ir juokingą automobilį? Anot Aston Martin direktoriaus, šio automobilio gamybai buvo trys priežastys: jiems reikėjo perkamesnio ir populiaresnio automobilio, jie nusprendė, kad žmonės norėtų vairuoti Aston Martin ir gyvendami siaurose miestų gatvėse ir, galų gale, Aston Martin turėjo sugalvoti sprendimą augantiems taršos reikalavimams. Turbūt pati svarbiausia priežastis būtent ir buvo paskutinė – išsisukti iš taršos reikalavimų.

Galų gale, tai yra tiesiog Toyota IQ su Aston Martin ženkliukais ir tuo pačiu Toyota varikliu, kuris išspaudžia 72 KW. Negana to, Cygnet kainuoja tris kartus daugiau nei Toyota IQ.

1987 Maserati Biturbo

Maserati Biturbo
foto: commons.wikimedia.org

Tie, kurie nežino apie aštuntojo bei devintojo dešimtmečio Maserati automobilius, šį gamintoją įsivaizduoja kaip tiekiantį beprotiškai prabangius ir egzotiškus automobilius.

Deja, Maserati prieš septintą dešimtmetį gamino ypatingai gerus automobilius lenktynėms, tačiau vos tik jie pradėjo taikytis prie platesnės rinkos ir gaminti kiek „paprastesnius“ automobilius – Maserati iškart prarado savo aukštą vertę. Pats blogiausias modelis buvo Biturbo.

Maserati Biturbo istorijoje yra svarbus – tai yra pats pirmasis masiškai gaminamas automobilis su dviem turbinomis ir tai buvo svarbus žingsnis… toks svarbus, kad šį modelį Maserati pavadino būtent Biturbo.

Tačiau visa kita šiame automobilyje buvo beviltiška – prasta surinkimo kokybė, bjaurus išorės dizainas ir beprotiškai nepatikimas variklis.

2006 Jeep Compass

Jeep Compass
foto: Drivemag.com

Pradėkime nuo to, kad tai yra Jeep, kuris yra niekam tikęs bekelėje. 2006 metais pasirodęs Jeep Compass susilaukė tiek kritikos, kad šio modelio gamyba beveik buvo nutraukta. Pirmos kartos Jeep Compass yra labai prastai suprojektuotas tiek išorės, tiek salono, tiek techninės pusės atžvilgiu.

Visureigio prošvaisa yra labai maža ir, negana to, daug modelių yra varomi tik priekiniais ratais – tai kam tada reikalingas Jeep, jeigu net nėra visų varomųjų ratų sistemos?

Visi siūlomi varikliai buvo tik 4 cilindrų, salone naudojamos medžiagos buvo prastos kokybės ir, galų gale, saugumo testuose Jeep Compass surinko tik 2 taškus iš galimų 5. Taigi, ar norėtumėte savo šeimą vežioti tokiame automobilyje?

1999 Jaguar S-Type

Jaguar S-Type
foto: Favcars.com

Šio automobilio nemėgsta ir patys Jaguar fanai. Kai Ford perėmė Jaguar, netrukus rinkoje pasirodė du nauji modeliai – X-Type bei S-Type. Jie abu buvo gana blogi, tik X-Type tapo kiek populiaresniu dėl geros komplektacijos ir gražaus dizaino už nedidelę kainą. Tačiau vidutinio dydžio S-Type nesėkmingai konkuravo su penktos klasės BMW bei Mercedes-Benz E klasės automobiliais. S-Type turėjo begalę pigių Ford dalių, tarp kurių buvo ir varikliai. Na, o dizainas buvo retro stiliaus, kas nelabai patiko net ir Jaguar mėgėjams.

BMW E46 Compact

BMW E46 Compact
foto: Wikiwand.com

Žmonės tikrai mėgsta nekęsti šio automobilio. Jis valdosi puikiai, yra siūlomas su visai neblogais varikliais, tarp kurių yra ir šešių cilindrų 2.5 L variklis, tai ko gi čia taip nemėgti? Taip, dizaino. Niekas pilnai nesuprato Compact serijos prasmės – jie kainavo beveik tiek pat, kiek ir žymiai patrauklesnis Coupe, salone buvo tiek pat vietos, svoris skyrėsi vos dešimčia kilogramų ir didžiausias skirtumas tik tas, kad Compact modelis buvo stebėtinai bjaurus – galinės lempos atrodo lyg pasiskolintos iš kurjerio autobusiuko, o atskirtus žibintus priekyje jau buvo laikas pamiršti.