Home Naujienos Savaitės senumo Tesla Model X ratas tiesiog išlūžo

Savaitės senumo Tesla Model X ratas tiesiog išlūžo

0
Savaitės senumo Tesla Model X ratas tiesiog išlūžo
foto: twitter.com

Tesla automobiliai tikrai buvo didžiulė revoliucija elektromobilių rinkoje. Elektromobiliai visada būdavo negražūs ir labai keisti, o Tesla, 2012 metais pristačiusi Model S, parodė, kad ir elektromobiliai gali būti stilingi – netgi labai stilingi.

Tesla automobiliai yra beprotiškai sėkmingi ir stipriai techniškai pažengę. Todėl per pastaruosius 8 metus pardavimai nuolat augo, net automobilio dizainui visiškai nekintant.

Taip pat gerai žinoma, kad Tesla įkūrėjas Elon Musk nuolat susilaukia labai daug kritikos dėl jo unikalios, keik per daug arogantiškos elgsenos. Dar įdomiau yra tai, kad su Elon Musk susisiekti gali bet kas, tiesiog naudojant Twitter paskyrą.

Taip padarė ir vienas naujas Tesla Model X pirkėjas, Twitter tinkle pasivadinęs „Beastlorion“.

Jis kreipėsi į Elon Musk, kadangi jo savaitės senumo Tesla Model X ratas tiesiog išlūžo.

Tesla Model X išlūžęs ratas iš arčiau
foto: twitter.com

Nuotraukose galima pastebėti, kad išlūžusio rato priežastis yra perlūžusi apatinė važiuoklės svirtis. Taip pat galima spėti, kad dar galėjo išsinerti apatinis šarnyras, kuris ir yra atsakingas už rato buvimą jam skirtoje vietoje.

Deja, Tesla kaltės neprisiėmė ir remonto išlaidas padengti liepė automobilio savininkui. Štai kaip jis tą papasakojo:

„Jie mus verčia susimokėti už tai! Ant buferio buvo mažas įlenkimas ir šiek tiek buvo nusidėvėjęs padangos kraštas. Matomai, to pakanka, kad visas ratas visiškai atsiskirtų nuo važiuoklės. Nebloga 80 000 dolerių vertės juodoji skylė, kuri mūsų vos nenužudė. Labai ačiū Elonai.“

Automobilio savininkas pasipiktinęs, kad, anot automobilio gamintojo, mažas įlenkimas ant buferio ir šiek tiek nusidėvėjusi padanga gali sukelti tokias problemas.

Negana to, sunku įsivaizduoti, ką bendro išlūžęs ratas turi su mažyčiu įlenkimu buferyje. Na, o kalbant apie „šiek tiek“ nusidėvėjusią padangą – to taip pat tikrai nepakanka perlaužti metalinę važiuoklės svirtį. Nepamirškite, kad automobilis yra vos vienos savaitės senumo, tai per stipriai besidėvinčios padangos turėtų būti gamintojo kaltė, ne vairuotojo.

Tesla gerbėjai internete pradėjo užgaulioti šį žmogų ir kaltinti jį apgaule, mat „jis turbūt pats pateko į avariją ir dabar nori, kad Tesla padengtų visus nuostolius“.

Kad ir kaip ten bebūtų, ant automobilio nepastebėta jokių avarijos žymių, o Tesla pateikti argumentai tikrai yra per daug silpni. Model X yra pusiau vienatūris, pusiau visureigis, todėl net jeigu vairuotojas netyčia pataikė ant aštrios duobės, jokios važiuoklės dalys neturėtų taip lengvai lūžti.

Tai ne pirmas atvejis, kai Tesla automobilių važiuoklė tiesiog lūžta.

Štai Reddit vartotojas prieš metus paskelbė, kad važiuojant su Model S lūžo apatinis šarnyras prie rato. Įdomu tai, kad anksčiau minėtas atvejis galėjo prasidėti būtent taip pat.

Tesla Model S lūžęs šarnyras
foto: reddit.com

Kaip matoma, tai jau ne pirmas kartas, kai važiuoklės dalys tiesiog lūžta, o Tesla vis tiek neprisiima atsakomybės. Įsivaizduokite, kokie galėtų būti padariniai, jeigu taip nutiktų važiuojant didesniu greičiu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here