Deja, taip skamba 2021 metų Mercedes-AMG E 53

Juodas Mercedes-AMG E 53

2021-ieji yra kupini naujų automobilių, atnaujinimų, patobulinimų ir įdomybių. Automobilių gamintojai mėgsta dešimtmečių pradžiose pristatyti naujus modelius arba bent jau „facelift“ variantus. Deja, ne visi atnaujinimai džiugina.

„Mercedes“ jau prieš keletą metų paskelbė, kad netrukus V8 varikliai AMG modeliuose išnyks. Iš dalies, tai yra pateisinama – šiais laikais nebereikia didžiulio variklio, norint „išspausti“ daugiau kilovatų ir niutonų. Gerai suprojektuotas keturių cilindrų variklis su turbina gali nesunkiai įveikti ir galingus V8 variklius dėl nuostabaus galios ir svorio santykio, o ką jau kalbėti apie žymiai lengvesnę automobilio dinamiką.

Bet daugeliui šis trijų raidžių derinys „AMG“ asocijuojasi su milžiniškomis, vietoje nenustygstančiomis aštuonių cilindrų jėgainėmis, kurių galimybes, kad ir kaip norėtų, išbandyti išdrįstų ne kiekvienas. Pavyzdžiui, dar visai neseniai „E 63 AMG“ turėjo 5.5 L V8 Bi-Turbo variklį, o „C 63 AMG“ turėjo net 6.2 L V8 (tai buvo sutalpinta į C klasės kėbulą!).

O ką turime dabar? Mažesniuose „AMG“ modeliuose naudojamas keturių cilindrų, 2.0 L hibridinis variklis su turbina. Netgi grėsmingos išvaizdos „E 53 AMG“ sumontuotas tik šešių cilindrų hibridinis 3.0 L (I6 „eilėje“) variklis su turbina.

Koks yra naujasis E klasės „AMG“?

Vaizdo įraše, nuo 1:20, galite pasiklausyti, kaip skamba naujasis „AMG E 53“. Nors I6 varikliai visada buvo gerbiami automobilių entuziastų, toks švelnus „burzgimas“ sunkiai suderinamas su dideliu E klasės kėbulu bei „AMG“ apdaila. Negana to, ankstesnieji „AMG E 63“ modeliai (kurį vis dar galima įsigyti) turi net 450 kW, 850 Nm sukimo momentą ir 100 km/val greičiui pasiekti nereikia net 3 sekundžių. Tuo tarpu, šis modelis turi 320 kW, 520 Nm sukimo momentą ir 100 km/val greitį pasiekia per 4,1 sekundės – tai nemažas nuosmukis galios atžvilgiu.

Kaip ir tikėjotės, 2021 metų „Mercedes-AMG E53“ turi krūvą „žaisliukų“, kaip standartinė pneumatinė pakaba, salono detalės padengtos egzotine mediena, speciali „Mercedes“ aromatų sistema, masažinės sėdynės, standartinė automatinė stabdymo sistema bei aklosios zonos stebėjimas. Už papildomą sumą dar galite įsigyti ir adaptyvią kruizo kontrolę, linijų stebėjimo sistemą, automatinius žibintus, LED apšvietimą išorėje ir t.t.

Pilkas 2021 Mercedes-AMG E 51 priekis

Kita vertus, visa tai galima rasti ir kai kuriuose 10-15 metų senumo automobiliuose – skirtumas tas, kad čia viskas perteikiama žavingų ir spalvingų ekranų dėka.

Jeigu prieš keletą metų būtumėte norėję galingo, charizmatiško ir prabangaus automobilio, „AMG“ serija nebūtų turėjusi lygių. Tačiau, kadangi „Mercedes“ pastaruoju metu nusiramino, pradėjo siūlyti silpnesnius ir nuobodesnius automobilius – „AMG“ serijai rinkoje tikrai atsirado daugiau konkurentų, kurie galimai net nekainuos 70 000 eurų.

Palyginimui, kviečiame pasiklausyti, kaip „groja“ 2014 metų „W204 C 63 AMG“ su V8, 6.2 L varikliu:

Ankstesnis straipsnisAr tikrai žieminis dyzelinas užšąla -20°C temperatūroje?
Sekantis straipsnisVolvo XC60 – per daug žadantis miesto automobilis
Evaldas Zabitis
Manau, kad naudotus automobilius reikėtų rinktis atsakingai, ypač kai jie yra viena didžiausių mūsų išlaidų. Niekada nepraleidžiu progos pasidomėti įvairių modelių niuansais, kuriais, siekiant apsaugoti jus nuo šališkų atsiliepimų, dalinuosi portale Autotabu.lt.