Nutraukiama Subaru BRZ gamyba

Subaru BRZ
foto: subaru.gr

Japonijos gamintojo svetainėje pranešama, kad Subaru BRZ užsakymai nebepriimami – įsigyti automobilius galima tik salonuose. Tai reiškia, kad daugiau Subaru BRZ nebėra gaminamas ir įsigyti juos galima tik tol, kol jų dar yra salonuose. Taigi, jeigu planavote pirkti Subaru BRZ, tai padaryti dar galite, bet savo konfigūracijos jau nebesudarysite – rinktis teks iš to, kas liko.

Savaime suprantama, po tokių veiksmų tikimasi, kad beveik identiškai atrodanti Toyota GT86 taip pat nebebus gaminama, kadangi ji gaminama kartu su Subaru BRZ. Tačiau kol kas apie tai nėra jokių žinių ir Toyota internetinėje svetainėje GT86 modelius vis dar galima užsisakyti su norimomis konfigūracijomis.

Manoma, kad gamyba sustabdyta todėl, kad sekančiais metais ruošiamasi pristatyti du naujus modelius, kurie turėtų pakeisti tiek Subaru BRZ, tiek Toyota GT86. Pastaruosiuose automobiliuose buvo talpinami ganėtinai silpni, 2,0 litrų atmosferiniai, benzininiai varikliai, išspaudžiantys 147 KW. Dėl silpnos galios šie automobiliai dažnai susilaukia kritikos, kadangi norint „išspausti“ šiek tiek energijos, variklį reikia kankinti labai aukštomis apsukomis.

Gera žinia ta, kad naujuose modeliuose planuojama talpinti Subaru, 2,4 litro „boxer“ tipo, variklius su turbina.

Dar niekas nėra žinoma apie naująjį Subaru automobilį. Tačiau Toyota turėtų vadintis GR86.

Nors variklis bus paimtas iš Subaru, platforma – ne. Kalbama, kad platforma turėtų būti paimta iš Toyota. Ji vadinsis Toyota TNGA (Toyota New Global Architecture). Ant šios platformos šiuo metu „statomi“ tokie Toyota modeliai, kaip Yaris, Prius, Auris. Toyota nori naudoti šią platformą, kadangi ją labai lengva pritaikyti prie galinių varomųjų ratų sistemos, ko negalima padaryti su jokia šiuo metu naudojama Subaru platforma.

Tikimasi, kad tiek Toyota, tiek Subaru yra pasiryžę atsižvelgti į GT86 bei BRZ supančią kritiką ir atnaujinti ne tik išorės dizainą. Pastarieji modeliai dažnai kritikuojami dėl prasto salono dizaino, pigių panelės medžiagų, pasenusios multimedijos sistemos ir, kaip jau žinoma, silpno variklio. Dažnai kalbama, kad praverstų ir padidinta erdvė gale.

Ankstesnis straipsnisFord Pinto – mirtinas automobilis
Sekantis straipsnisVolvo V50 – iš „Volvo“ liko tik saugumas
Evaldas Zabitis
Manau, kad naudotus automobilius reikėtų rinktis atsakingai, ypač kai jie yra viena didžiausių mūsų išlaidų. Niekada nepraleidžiu progos pasidomėti įvairių modelių niuansais, kuriais, siekiant apsaugoti jus nuo šališkų atsiliepimų, dalinuosi portale Autotabu.lt.